Elin Nilsson<3

Hej alihopa!<3
 Idag har jag varit med Elin.
Fast vi började vara typ kl 4.
Då när hon kommit hem till mig var vi inne ett tag.
Efter ett tag åkte vi till konsum och på vägen möte vi Amanda och Loan
som också skulle till konsum så vi tog sällskap .
När vi kom ditt köpte vi en chokladkaka.Efter det åkte vi hem till elin
och packa hennes grejer för hon skulle
sova hos mig.
Sen åkte  till ica occh köpte chips och dricka.Efter åkte vi hem till mig och
lämmna grejerna sen var vi med loan och amanda haha vi hade jätte kul.
Vi kolla på p 99 när dom spela fotboll sen efter följde vi denniz och ole hem
sen åkte jag och elin hem nu sitter vi här och chillar 

skit  kul dag :D<33'''

 

Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0